F

irmom, które dopiero rozpoczynają pozycjonowanie swojego serwisu i potrzebują szybkich efektów oferujemy usługę pozycjonowania z wykorzystaniem linków sponsorowanych Google AdWords. Linki sponsorowane to najlepszy sposób, na szybkie znalezienie się na wyróżnionych pozycjach wyników wyszukiwania Google. To także idealne rozwiązanie dla firm prowadzących sprzedaż produktów sezonowych.

Kampanie Google AdWords można bardzo precyzyjnie skonfigurować. Od wykorzystanego budżetu dziennego i określenia kosztu kliknięcia w frazę lub baner, aż do dokładnej lokalizacji geograficznej i godzin wyświetlania.

Google AdWords jest wyposażone w bardzo zaawansowane  systemy statystyk i skuteczności reklamy, do każdej kampanii przygotujemy pełny raport oraz listę sugestii które możemy wprowadzić aby poprawić skuteczność i zwiększyć sprzedaż.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Nasza firma za konfigurację i administrowanie pobiera 15% przeznaczonego budżetu, ale nie mniej niż 200zł netto.

Do naszych zadań należy przygotowanie odpowiednich grup reklam i strategicznych słów kluczowych, administracja kampanią przez cały okres jej trwania oraz przygotowanie cyklicznych raportów dotyczących skuteczności i kolejnych kroków.

Zawsze jesteśmy do dyspozycji  i chętnie dzielimy się wiedzą dotycząca strategii kampanii.

Dla klientów którzy pierwszy raz korzystają z kampanii AdWords mamy wyjątkową ofertę, napisz do nas aby poznać szczegóły.

J

esli masz jakieś wątpliwości co do oferty napisz do nas, jesteśmy w stanie rozwiać wszelkie wątpliwości i zniszczyć wszelkie mity które mogły do Ciebie dotrzeć odnośnie reklamy w AdWords.

Być może zastanawiasz się, czy jest możliwość oszukania Google i wyklikania Twojej reklamy:

  • Fałszywe kliknięcia odnoszą się do kliknięć, za którymi kryją się oszukańcze i złe zamiary.
  • Nieprawidłowe kliknięcia to kliknięcia i wyświetlenia reklam AdWords, które według Google mogą nie wynikać z rzeczywistego zainteresowania użytkownika. Obejmują one zamierzone fałszywe kliknięcia, ale również kliknięcia przypadkowe oraz inny ruch wygenerowany mechanicznie. Chociaż reklamodawcy nie płacą za takie kliknięcia i wyświetlenia, nieprawidłowy ruch może generować wartościowe odwiedziny witryny i konwersje.

Przeważająca większość nieprawidłowych kliknięć reklam AdWords jest wykrywana przez filtry online. Filtry są na bieżąco aktualizowane i wykrywają wiele różnych wzorców ruchu oraz cech wskazujących na fałszywe kliknięcia. Nieprawidłowe kliknięcia stanowią średnio mniej niż 10% wszystkich kliknięć reklam AdWords. Uwzględniając dotychczasowy wskaźnik bieżących przychodów, łączna wartość kliknięć uznanych przez Google za podejrzane lub nieprawidłowe, które nie obciążyły konta reklamodawców, to kwota rzędu setek milionów dolarów. Wszystkie wykryte nieprawidłowości są zwracane na konto reklamodawcy w celu ponownego wykorzystania.